סינון וטיהור שמן שנאים

על מנת להאריך את אורך החיים של השנאי יש לבצע מעקב מתמיד אחר מצב השמן. בדיקת מעבדת שמנים למתח פריצה, טנגנס דלתא, תכולת מים, זיהום חלקיקי, גזים מומסים ועוד. אם נמצאים כשלים בשמן ניתן וכדאי לעשות פעולות תיקון.

הטיפול בשמן מעלה את מתח הפריצה שלו, מקטין את התחממות השנאי, מאט תהליכי הזדקנות של נייר הבידוד ומפחית את סכנת התפוצצות השנאי.

חברת פוזיטרון הנדסה מפעילה מטהר וואקום עמוק לטיהור שמן שנאים. המטהר מאדה את הלחות מהשמן, ממריא החוצה את הגזים המומסים ומסנן זיהום חלקיקי ברמת סינון חצי מיקרון. 

המטהר מיוצר ע"י חברת ENERVAC  ועובד בספיקה של 2,000 ליטר בשעה.

כושר הבידוד, התנגדות דיאלקטרית של השמן מתאר את מתח הפריצה KV של השמן. ישנה חשיבות רבה בשמירה על נייר הבידוד צלולוז, צלולוזה בטרנספורמטור. תכולת המים בטרנספורמר, תוצרי חימצון, חומציות, לחות ותכולת אינהיביטור משפיעים אף הם על ביצועי השנאי. בדיקות טנגנס דלתא – Power Factor– מתח פנים וגזים מומסים חשובות מאוד אף הן. הימצאות מימן, אצטילן, אתאן, אתילן, מתאן בשמן מעידים על תקלות חימום יתר נקודתי ופריצות בשנאי. חשוב ניקוי השמן ממשקעים, ניטרול חומציות והורדת תכולת מים. ייבוש שמן רטוב  עם וואקום בוואקום עמוק ובחימום מבוקר במכונה של חברת Enervac Canada קנדה.

צור איתנו קשר

נציגינו ישמחו לעמוד לשירותך בכל שאלה או בעיה.

נציגינו ישמחו לעמוד לשירותך
בכל שאלה או בעיה.

צריכים עזרה?